Рекомендації А.А. підготовлені на основі спільного досвіду членів А.А. в різних галузях Обслуговування. Вони також відображають рекомендації, надані через Дванадцять Традицій та Конференцію Загального Обслуговування (США і Канада). З метою дотримання нашої Традиції автономності, за винятком питань, які стосуються інших груп або А.А. в цілому, більшість рішень приймалися за умови групової свідомості учасників-членів А.А. Метою цих Рекомендацій є допомога в досягненні інформованої групової свідомості.
ТРАДИЦІЇ А.А. ТА ІНТЕРНЕТ
Ми стежимо за дотриманням всіх принципів і традицій А.А. в суспільних засобах масової інформації (ЗМІ), таких як Інтернет.
Анонімність — анонімність є «духовною основою всіх наших Традицій», ми весь час стежимо за дотриманням анонімності на публічних веб-сайтах.
У 2013 році на 63-й Конференції Загального Обслуговування було підтверджено, що «Інтернет, соціальні ЗМІ та всі форми публічного спілкування безумовно відображені в останній фразі короткої форми Одинадцятої Традиції, де зазначено «…на рівні преси, радіо та кіно».
Як писав Білл У.: «На цій висоті [публічній] анонімність — 100 відсоткова анонімність — була єдиною можливою відповіддю. У цьому питанні принципи повинні без винятку ставитися вище індивідуальних потреб».
У найбільш спрощеній формі це значить, що особи в А.А. публічно не ідентифікують себе, як членів А.А., користуючись своїми повними іменами та/або фотографіями в анфас. Дивіться розділ цих Рекомендацій «Охорона анонімності онлайн» для отримання докладнішої інформації стосовно анонімності онлайн.
Привабливість, а не промоція — як писав наш співзасновник Білл У.: «Суспільна інформація може мати багато форм – проста позначка за дверима місця зборів, де зазначено: «Збори А.А. відбудуться сьогодні ввечері»; внесення в списки місцевого телефонного довідника; розповсюдження літератури А.А.; і радіо та телевізійні спектаклі з використанням складних методів ЗМІ. Якою би не була форма, це завершується тим, що «один алкоголік надсилає вістку іншому алкоголіку» – чи через особисту зустріч, чи з використанням третіх сторін або засобів масової інформації».
Самоутримання — відповідно до нашої Сьомої Традиції, А.А. сплачує свої власні витрати, і це також стосується кіберпростору. Щоб уникнути плутаниці і захиститися від приєднання, схвалення або промоції, слід уважно вибирати хазяїна веб-сайту. Комітети веб-сайтів уникали будь-якого хазяїна сайту, який вимагав включення обов’язкового рекламного простору або посилань на комерційні сайти.
Багато «безкоштовних» послуг для мережевого розміщення включають обов’язкові рекламні оголошення або посилання. Більшість комітетів із веб-сайтом А.А. вважають це дійсною або непрямою спробою приєднання або схвалення продуктів чи послуг, які вказані в цих рекламних оголошеннях. Вони знайшли, що розсудливим є створення веб-сайту за допомогою служби, яка не включає обов’язкові рекламні оголошення або посилання.
Неприєднання, несхвалення — приєднання до інших веб-сайтів А.А. часто матиме позитивний вплив у вигляді значного розширення сфери охоплення сайту. Однак, навіть коли приєднуєтесь до іншого сайту А.А., слід діяти обачливо через автономність кожної особи чи організації А.А. Вони мають свою власну групову свідомість і можуть на екрані демонструвати інформацію, яка може викликати заперечення в іншої А.А. групової свідомості. Фактично немає способу дізнатися, коли це може трапитися.
Досвід показує, що приєднання до сайтів, які не належать до А.А., загрожує навіть ще більшими проблемами. Справа не тільки в тому, що такі сайти більш ймовірно відображатимуть не пов’язаний із А.А. та/або дискусійний матеріал, але відомо, що приєднання до сайту вимагатиме схвалення, а інколи й входження до складу. В заключному висновку зауважимо, що досвід наполегливо рекомендує дотримуватися обережності, коли розглядаєте приєднання до іншого сайту.
G.S.O. намагався уникнути деяких із цих пасток на А.А. веб-сайті G.S.O. aa.org шляхом обмеження своїх зв’язків тільки з відомими особами/організаціями із Обслуговування A.A., а також включення обов’язкової заяви щодо виходу, коли хтось бажає активувати зовнішні зв’язки на сайті. (Така заява також охоплює доступ до прикладного програмного забезпечення, наприклад Adobe Reader, який надається для допомоги відвідувачам у читанні файлів портативного формату (Portable Document Format, PDF)
ОХОРОНА АНОНІМНОСТІ ОНЛАЙН
Сучасне спілкування в А.А. між одним алкоголіком та іншим швидко розвивається, воно відбувається за високотехнічними, відносно відкритими шляхами. Захист анонімності дуже турбує членів, тому що кількість маючих доступ до Інтернету весь час зростає.
Як зазначив Білл У.: «Анонімність має дві характерні риси, що є необхідними для нашого індивідуального і колективного виживання: духовну і практичну. На духовному рівні анонімність потребує найбільш суворої дисципліни, на яку ми здатні; на практичному рівні анонімність надає захист для нового члена, повагу і підтримку повсюди в світі, а також безпеку від тих із нас, хто хотів би використати А.А. для божевільних та егоїстичних цілей».
Коли ми користуємося цифровими ЗМІ, то відповідаємо за нашу власну анонімність і захист анонімності інших осіб. Коли ми публікуємо повідомлення, надсилаємо текстові повідомлення або ведемо блог, ми повинні зважити, чи це буде публікуватися на публічному рівні. Коли ми порушуємо нашу анонімність в цих форумах, то можемо ненавмисно порушити анонімність інших людей. Для отримання докладнішої інформації стосовно анонімності онлайн дивіться памфлет «Розуміння анонімності» та випуск AA Grapevine від жовтня 2010 року щодо Анонімності в Інтернеті.
ЗАГАЛЬНІ СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ
Фейсбук та інші соціальні мережі є публічними за своєю суттю. Незважаючи на те, що користувачі створюють облікові рахунки і застосовують ім’я користувача та паролі, коли ви на сайті, то це публічне середовище, де спілкуються члени А.А. і не члени А.А.
Самі собою платформи не порушують наших принципів анонімності або будь-яких інших Традицій. Це дії індивідуалів, що можуть спричинити шкоду їм самим, іншим людям або всій організації А.А. І за це ми, кожен із нас, особисто має відповідати перед нашим товариством, перед собою та перед нашими персональними вищими силами. Використання цих платформ для надання інформації щодо анонімності онлайн фактично може посилити принцип анонімності на публічному рівні.
Окремі члени можуть зробити чіткі кроки для охорони своєї власної анонімності. Наприклад, індивідуальна група може створити повністю анонімний обліковий запис в соціальних мережах без використання свого імені та прізвища, а тільки для оповідання про своє одужання. Інші особи можуть обрати використання свого імені, але не давати своїх фотографій. У цьому напрямку як текст, так і дух Одинадцятої Традиції дають чіткі рекомендації стосовно принципів для нашого співтовариства.
Коли питання стосується Дванадцятої Традиції, то доведена наявність чогось такого, що базується на смиренні, тому за це може відповідати тільки індивідуальна особа. Для оцінювання, чи узгоджуються наші дії з описаними в Дванадцятій Традиції принципами, доведена корисність наступних запитань як інструментів:
• Чи мій запис про звістку чи особу, яка несе звістку?
• Чи я несу звістку А.А. із надією допомогти ще комусь, чи просто хочу повідомити новини чи інформацію великій кількості людей?
• Чи я розповідаю свою історію та підтримую її з політичними цілями?
• Чи я досить сумлінно застосовую обережність, щоб не ідентифікувати інших осіб як членів А.А. у фотографіях і заявах?
• Чи я уникаю бажання вперто триматися своєї думки при виникненні протиріччя та знаходити різкі заперечення або переслідувати інших людей, які не погоджуються зі мною?
• Чи я надаю корисні посилання на мій місцевий веб-сайт А.А., aa.org або aagrapevine.org?
Конфлікту інтересів немає, доки індивідуали не ідентифікують себе як члени А.А. Однак, якщо хтось ідентифікує себе як члена А.А., користується своїм повним іменем та/або надає зображення своєї особи, наприклад, фотографію в анфас, то це протирічить духу Одинадцятої Традиції, в Повному тексті якої сказано, що «…наші прізвища та фотографії в якості членів А.А. не слід поширювати в ЗМІ, записувати на відео або друкувати для публічного користування».
Досвід дає підстави вважати, що слід дотримуватися принципів Одинадцятої Традиції щодо нерозголошення членства в А.А. як у соціальних мережах, так і на будь-яких інших веб-сайтах, блогах, електронній дошці об’яв, і т.д., за винятком місць у мережевому просторі, створених виключно членами А.А. і захищених паролем.
Веб-сайти і соціальні мережі пропонують індивідуалам можливості для розміщення значного обсягу персональної інформації про себе (та інших). Досвід дає підстави зазначити, що деякі члени А.А. не розміщують нічого з «жаргону А.А.» на своїх персональних сторінках та в «оновленні статусу» в мережі, в той час як інші вважають це прийнятним за умови, що А.А. або Анонімні Алкоголіки не вказані в розміщеному тексті.
Ці веб-сайти часто дозволяють користувачам створювати «групи» в соціальних мережах і дають можливість запрошувати інших до участі в «заходах» для людей із схожими інтересами і переконаннями. Деякі місцеві організації А.А. вирішили створити групи, які пов’язані з А.А. Оскільки ця спільнота являє собою товариство, що розвивається, члени А.А. часто навчаються «на ходу», тому що технології та додатки змінюються практично щодня. Наш досвід показав, що соціальні мережі також розвиваються, це створює труднощі для надання специфічних рекомендацій для користування цими ресурсами для цілей А.А. Будь-яка група або член А.А., які обмірковують приєднання до цієї публічної арени, повинні обов’язково врахувати політику конфіденційності на таких сайтах із точки зору традиції анонімності А.А. Наприклад, соціальні мережі можуть називати імена повністю і демонструвати фотографії членів групи, що протирічить практиці А.А. стосовно уникнення розкриття таких даних у публічних ЗМІ. Навіть «закриті» або «приватні» групи можуть все ж таки отримати відомості щодо окремої особи. Основним методом захищення своєї власної анонімності, а також анонімності інших, є отримання належної інформації перед приєднанням до такої групи або її створення.
G.S.O. отримав численні скарги від стурбованих членів А.А. щодо порушення анонімності онлайн, невідповідного використання назви А.А., а також неналежного застосування захищених авторським правом матеріалів і торгових назв у соціальній мережі Фейсбук та інших соціальних мережах. Ніяка онлайн особа чи організація, які зв’язані або не зв’язані з А.А., не повинна говорити від імені А.А. або діяти так, ніби вони представляють Офіс Загального Обслуговування, A.A.W.S., або Раду Загального Обслуговування. Кожний із членів А.А. є автономний і повинен приймати рішення шляхом інформованого групового рішення згідно рекомендацій, наданих у наших Дванадцяти Традиціях.
Члени А.А. іноді звертаються до G.S.O. з пропозиціями щодо того, як утриматися в межах Традицій у соціальній мережі Фейсбук та інших соціальних мережах. Просимо пам’ятати, що персонал G.S.O. не проходив спеціального навчання з технології, але може діяти як ресурс стосовно Дванадцяти Традицій А.А. і спільного досвіду Товариства в США і Канаді. Слід уважно обговорити роль духовних принципів А.А. в потребах цифрового середовища з кожним членом А.А. або організацією А.А., які створюють платформу для своєї присутності онлайн.
ВЕБСАЙТИ А. А.— НАЛАШТУВАННЯ МІСЦЕВОГО ВЕБ-САЙТУ
Рішення в Товаристві Анонімних Алкоголіків приймаються шляхом інформованого групового рішення, і це стосується також рішення щодо створення веб-сайту. Незалежно від того, йде мова про область чи район, центральний офіс або спілкування між групами, досвід А.А. дає підстави вважати, що слід скликати комітет для обговорення всіх аспектів проекту, в тому числі всіх можливих турбувань щодо Традицій. За винятком захищеного паролем і призначеного тільки для членів А.А. веб-сайту, будь-який інший веб-сайт являє публічну платформу і тому вимагає таких самих засобів захисту, які ми застосовуємо для спілкування з пресою, радіо та відеопродукцією.
Важливо спочатку погодитися щодо методу досягнення групової свідомості, представленого місцевим товариством А.А., та надання інформації стосовно стану обговорення проекту в комітеті місцевим групам, районам та центральним/міжгруповим офісам в цьому регіоні (якщо стосується). Коли члени комітету досягнуть погодження щодо своєї ролі та обов’язків, а також масштабу веб-сайту, то результати будуть повідомлені всім членам організації (район, область, т.д.), і рішення з приводу початку роботи зі створення веб-сайту прийматимуть шляхом голосування за інформоване групове рішення. В якості частини цього процесу, комітети можуть побажати обговорення технічних питань із експертами в цій галузі. Ресурс із рекомендаціями на підставі загального досвіду стосовно веб-сайтів є частиною Обслуговування «Часто виникаючі запитання щодо веб-сайтів А.А.»
ДУХОВНІ МІРКУВАННЯ
На підставі сили А.А. та історії особистого і задушевного обміну інформацією, духовного характеру «один алкоголік говорить із іншим» маємо постійні хвилювання, коли ми обговорюємо технологію в якості джерела інформації. Навіть багато добре обізнаних із Інтернетом членів А.А. кажуть, що вони не хочуть асоційованого з легкістю та зручністю нової технології зменшення персонального спілкування, яке було таким важливим для нашого Співтовариства та нашого одужання від алкоголізму. Корисно пам’ятати, що немає необхідності дозволяти технологічній швидкості диктувати нам темп нашої діяльності.
На підставі спільного досвіду, отриманого на цей час, комітети веб-сайту обговорюють не тільки технічні аспекти розробки веб-сайту, але також вирішують питання щодо збереження духовного зв’язку, який створює бесіда одного алкоголіка з іншим. Деякі комітети повідомили про втрату «особистого контакту» при надмірному покладанні на технологію, в той час як інші повідомляють про знаходження прийнятного балансу в цих питаннях. Визначення корисності та відповідності змісту буде залежати від інформованої групової свідомості комітету. Добре, що сьогоднішні рішення можна переглянути, відредагувати, відмовитися від них або розширити. Комітет завжди може спробувати щось протягом певного часу, а потім повернутися і визначити ефект від такої спроби. Таким є метод А.А.!
РОЛІ ТА ОБОВ’ЯЗКИ В МЕЖАХ ВЕБ-САЙТУ
Після того, як комітет започаткував інформовану групову свідомість для вирішення змісту, політик і процедур, які стосуються налаштування веб-сайту А.А. і підтримки його роботи, запропоновано призначити або обрати веб-майстра (веб-менеджера). Веб-майстер має відповідати і звітувати перед комітетом або групами обслуговування.
Одна область має такий досвід: їх комітет веб-сайту складається з шести члені А.А.: голова комітету веб-сайту, голова регіональної групи Суспільної Інформації, поточний член районного комітету, обраний на минулу конференцію делегат, поточний представник загального обслуговування на минулу конференцію і ad hoc член. Останні три особи обрані головою комітету веб-сайту на термін служби протягом двох років. Крім того, веб-майстер, альтернативний веб-майстер і інші ad hoc члени відповідають за щоденну підтримку роботи веб-сайту. (Досвід показує, що це може зайняти чимало часу, якщо веб-майстер відповідатиме за оновлення інформації щодо місцевих зборів.)
Деякі комітети вирішили створити свої власні рекомендації для веб-сайту, що включають: опис мети веб-сайту; подробиці змісту веб-сайту; процедури для додавання або видалення змісту; розклад ротації членів комітету; визначення різниці між комітетом веб-сайту та групи з підтримки роботи веб-сайту (наприклад, веб-майстер і альтернативний веб-майстер); рекомендації для комітету веб-сайту та, якщо доречно, рекомендації для групи з підтримки роботи веб-сайту з описом її складу та обов’язків.
ВИБІР ДОМЕННОГО ІМЕНІ
Як інші важливі питання, варіант доменного імені повинен бути встановлений шляхом інформованої групової свідомості. Для збереження торгових марок і сервісних марок Анонімних Алкоголіків, до комітетів веб-сайту звертаються з проханням уникати використання літер «А.А.», «Анонімні Алкоголіки» та/або «Велика книга» у своїх доменних іменах.
З нашого досвіду відомо, що багато представників Обслуговування інтегрували прописні букви «аа» в свої доменні імена, разом із іншою ідентифікуючою інформацією (наприклад, www.aacentraloffice.org або www.area999aa.org). Показано, що такі варіанти отримали позитивну резолюцію для підтримки торгових марок і сервісних марок А.А.
ВИКОРИСТАННЯ МАТЕРІАЛІВ, ЗАХИЩЕНИХ АВТОРСЬКИМ ПРАВОМ
Обмеження згідно авторським правам захищають матеріал, який є на екрані веб-сайту, так само як авторські права захищають надруковану А.А. літературу. Слід отримати дозвіл від G.S.O. перед тим, як включати матеріал від A.A.W.S. або A.A. Grapevine та La Viña. Посилання на aa.org Terms of Use (Правила використання) можна побачити внизу кожної сторінки на веб-сайті www.aa.org.
Так само, як інформаційні бюлетені А.А., створені в областях, районах та центральних/ міжгрупових офісах веб-сайти можуть приводити цитати фразу, речення або короткий абзац із літератури А.А. — такої як Велика книга (Анонімні алкоголіки), Дванадцять Кроків і Дванадцять Традицій, Керівництво з Обслуговування А.А. та схвалені Конференцією брошури —без попереднього запиту в письмовій формі. Коли це відбувається, слід включити посилання на джерело чи автора з метою забезпечення захисту авторських прав на літературу А.А. Після наведення короткої цитати з книги чи брошури, треба розмістити наступне:
Передруковано з (nназва публікації, номер сторінки), з дозволу A.A. World Services, Inc.
Якщо преамбулу А.А. використали із журналу A.A. Grapevine, то наступні слова повинні з’явитися внизу Преамбули або будь-якої статті, передрукованої з Grapevine:
Із (дата) Grapevine. Передруковано з дозволу A.A. Grapevine, Inc.
Ми просимо Вас не створювати повторно речі, що наразі є доступними на веб-сайтах G.S.O. або A.A. Grapevine. Замість цього скористуйтеся посиланням на відповідні сторінки сайтів:
www.aa.org and www.aagrapevine.org.
РОЗМІЩЕННЯ ПРОТОКОЛІВ І ЗВІТІВ ОБСЛУГОВУВАННЯ
Рішення щодо характеру змісту, який буде розміщений на публічних веб-сайтах, вимагає уважного обмірковування. В той час, коли розміщення на веб-сайті протоколів засідань, звітів і основного матеріалу для ознайомлення широкого кола людей, дуже важливо пам’ятати, що ці документи можуть бути розміщені також у засобах масової інформації. Кожний документ слід перевірити та відредагувати з метою переконатися, що повні імена членів А.А. не включені.
Деякі комітети мають одну версію протоколів, призначену тільки для членів А.А., вона включає повні імена, номери персональних телефонів і адреси електронної пошти членів А.А., і другу версію звіту, яка не містить імен та персональної контактної інформації, тому такий протокол можна розмістити на публічному веб-сайті комітету.
Додатково до місцевих членів А.А., слід пам’ятати також, що наступні особи є членами А.А. і їхні повні імена і фотографії не повинні з’являтися в звітах чи листівках, що розміщуються для широкого кола людей: Рада довірених осіб Загального обслуговування класу В (алкоголік) (Class B (alcoholic) General Service Board Trustees), Директори A.A.W.S. і Grapevine, персонал G.S.O. і деякі працівники Grapevine і La Viña. Якщо Ви маєте будь-які сумніви щодо включення повного імені особи в звіт, найкраще спочатку попросити дозвіл.
Деякі комітети можуть вважати цілком прийнятним розміщення повних імен та персональної контактної інформації на захищеному паролем веб-сайті, який призначений для відвідування тільки членами А.А. Вирішувати це питання слід шляхом інформованої групової свідомості.
ПЕРСОНАЛЬНІ НОМЕРИ ТЕЛЕФОНІВ НА ЛИСТІВКАХ А.А. З ПРИВОДУ ЗАХОДІВ
Зазвичай відносно нещодавно члени А.А. не дуже хвилювалися щодо розміщення свого імені, ініціалу прізвища і номеру персонального телефону на листівках із оголошеннями про очікувані заходи А.А. Це пов’язано з тим, що такі листівки надавалися тільки членам А.А., залишалися на столах під час інших заходів А.А. або розповсюджувалися серед членів А.А. Сьогодні листівки з інформацією про захід можна просто завантажити і переглянути на веб-сайтах, доступних для широкого кола людей.
Користуючись послугами пошуку в Інтернеті, зараз є можливість використати номери телефону для ідентифікації особи, включаючи повне ім’я та, можливо, іншу персональну інформацію. Якщо члени А.А. відчувають зростаючий неспокій стосовно номерів персональних телефонів, розміщених на листівках, комітет із проведення заходу може зважити альтернативні способи надання контактної інформації, наприклад, розмістити електронну адресу заходу.
«ПРИВАТНІ» РОЗДІЛИ НА ВЕБ-САЙТАХ А.А.
Офіс Загального Обслуговування (G.S.O.) чув про деякі райони і області, що вказали на певних частинах своїх веб-сайтів «приватні», і для отримання доступу до них необхідно використати ім’я користувача та пароль. У деяких випадках, єдина вимога для отримання імені користувача та пароля – повідомити веб-майстра або іншу довірену особу із членів А.А. про те, що Ви є членом А.А. Проте в інших випадках доступ дається тільки особам, які є на спеціальній посаді в Обслуговуванні.
Комітети веб-сайтів, які обмірковують створення захищених паролем розділів на своїх веб-сайтах, можуть взяти до уваги наступне: який зміст призначений для особистого користування (приватний), а який – для широкого кола людей (публічний); кому надаватимуть доступ до приватної інформації та як це відбуватиметься; та яким чином ім’я користувача та пароль повідомлятимуть, зберігатимуть та/або підтримуватимуть.
Деякі веб-сайти користуються своїми приватними розділами, щоб змінити чи оновити інформацію про збори або контактну інформацію довіреного працівника. Коли працівникові надається можливість змінити зміст на веб-сайті або в базі даних, комітети повинні проявляти обережність. Члени А.А., які будуть здатні змінити зміст, можуть потребувати навчання з роботи на застосованому програмному забезпеченні, та комітет може мати бажання призначити когось для перевірки точності даних.
На сьогодні G.S.O. не отримав повідомлення щодо будь-яких серйозних проблем, пов’язаних із отриманням конфіденційної інформації А.А. особами, які та отримали доступ до цих приватних розділів, але вони не є членами А.А. Однак у комітетів із веб-сайтів може виникнути бажання обговорити тему охорони конфіденційної інформації А.А., а також способів уникнути порушення безпеки.
Спільний досвід А.А. показує наразі, що деякі члени А.А. не відчувають незручності, користуючись повним ім’ям та надаючи персональну контактну інформацію на захищеному паролем веб-сайті. Проте інші члени почуваються менш комфортно, надаючи таку інформацію для цілей спілкування навіть на захищеному паролем веб-сайті. Комітети зазвичай проявляють обачливість, коли допомагають членам А.А. дізнатися більше про нові методи зв’язку, і продовжують пропонувати членам варіант отримання кореспонденції А.А. за допомогою звичайної пошти, якщо це вважається кращим варіантом.
G.S.O. має певний досвід користування приватними, захищеними паролем А.А. сайтами. По-перше, директори A.A.W.S., а потім General Service Board of Trustees погодилися отримувати свою основну інформацію через «дашборд» — захищений іменем користувача та паролем електронний засіб зв’язку. У 2008 році учасники Конференції Загального Обслуговування також отримали вперше свою основну інформацію на приватну дашборд. (Всім учасникам Конференції також була надана можливість отримання своєї інформації на диску CD та/або на папері).
АНОНІМНІСТЬ І ЕЛЕКТРОННА ПОШТА
Електронна пошта є прийнятним методом зв’язку, яким користується багато людей. Наразі його регулярно використовують в А.А. як інструмент обслуговування. Проте так само, як і для будь-якого іншого виду послуг, нам треба забезпечити дотримання Традицій Співтовариства в той час, поки ми будемо отримувати максимальну користь від цієї форми спілкування.
Коли користуєтеся електронною поштою, необхідно обміркувати анонімність отримувачів повідомлень. Надсилання повідомлень до численних отримувачів, яке розкриває адреси електронної пошти кожного отримувача в списку, загрожує потенціальним порушенням анонімності будь-якої іншої особи. Тому корисно отримати чіткий дозвіл від отримувача перед тим, як використати його або її електронну адресу для кореспонденції, особливо якщо це адреса електронної пошти для місця роботи. Під час розсилки листів А.А. до численних отримувачів, які бажають залишитися анонімними, користуйтеся опцією BCC (Blind Courtesy Copy), вона є доступною на більшості комп’ютерів.
ЕЛЕКТРОННА ПОШТА В А.А. — ДОСТУП, АДРЕСИ І РОТАЦІЯ
Необов’язково мати персональний комп’ютер або ноутбук, щоб користуватися електронною поштою. Багато членів А.А., які не мають комп’ютерів, користуються безкоштовними послугами електронної пошти, щоб отримати обліковий запис в електронній пошті та спеціально позначити його як свій сервіс електронної пошти А.А.. Члени А.А. можуть перевіряти свої облікові записи в електронній пошті в публічних бібліотеках, інтернет кафе і повсюди, де послуги Інтернету є доступними.
Для осіб, які мають робочу позицію в А.А., загальні адреси електронної пошти можуть передаватися від одного довіреного службовця до іншого під час ротації. Наприклад, зразок адреси електронної пошти та облікового запису для pichaird10a7@area999.com може після ротації передаватися з підтриманням ідентифікації адреси електронної пошти для цієї позиції, від однієї ротації до наступної.
КОРИСТУВАННЯ ПОВНИМИ ІМЕНАМИ В ЛИСТАХ ДО ПРОФЕСІОНАЛІВ ЕЛЕКТРОННОЮ ПОШТОЮ
Пропонується, щоб зв’язок із професіоналами за допомогою електронної пошти був подібним до проекту отримання листів звичайною поштою з двома попередженнями: 1) повідомлення електронною поштою можна легко перенаправити, і 2) зміст повідомлень електронною поштою можна легко копіювати і перенести на інше місце, змінити та/або завантажити на веб-сайти.
Професійні «друзі А.А.» розповіли, що для цілей Співробітництва з Професійним Товариством (Professional Community, C.P.C.) або з послугами Публічної інформації (Public Information, P.I.) більше довіри викликає лист або повідомлення електронною поштою, якщо застосоване повне ім’я і лист або повідомлення електронною поштою мають професійний зовнішній вигляд.
Координатор служби Публічної Інформації у G.S.O. відповідає на повідомлення та листи електронною поштою наступним підписом:
Щиро Ваш, Джон Доу (ім’я не для публікації або трансляції на радіо або телебаченні)
Координатор служби Публічної Інформації
АНОНІМНІСТЬ НА ПЕРСОНАЛЬНИХ КОМП’ЮТЕРАХ
Деякі члени А.А. думають: «Я маю власний комп’ютер, тому я можу не боятися втрати анонімності А.А. в адресній книзі». Однак можливо, що мотивована особа може отримати ім’я користувача і пароль для доступу до облікового запису в електронній пошті іншої особи. Ми сподіваємося, що такого не повинно бути, проте краще проявити розсудливість та обрати найбільш унікальний пароль та не розкривати його іншим особам.
Навіть до такого облікового запису в електронній пошті, який суворо охороняється, експерт з комп’ютерів можна знайти доступ («хакнути»). Проте в даний час ми бачимо, що багато члені А.А. бажають ризикувати, але вони застосовують обережність і здоровий глузд.
Ми також пропонуємо зважити застосування книжок із адресами електронної пошти для кореспонденції А.А. на домашньому комп’ютері, ноутбук, смартфоні, таблетці, пристроях-носіях цифрової інформації, т.д.. Ці книжки можуть бути доступними для друзів і членів родини, якщо пристроєм користується не тільки одна особа.
НЕБЕЗПЕКА СПАМУ
Від інформованої свідомості групи комітету залежить вибір найкращого шляху до користування проектами Обслуговування через Інтернет, це особливо стосується проектів із Співробітництва з Професійним Товариством (Cooperation with the Professional Community, C.P.C.) та Публічної інформації (Public Information, PI).
Членам А.А. наполегливо надаються поради не надсилати з власної ініціативи масових повідомлень до Ради Обслуговування та її комітетів, тобто «рекламних листів» електронною поштою. Такими діями вони можуть привернути увагу до назви А.А., що призведе до публічних дискусій та пошкодження репутації всього співтовариства А.А. Це може також бути протизаконним, тому поцікавтеся місцевими і федеральними законами щодо спілкування електронною поштою та спаму.
Замість цього, комітет може обговорити можливість надсилання кореспонденції А.А. до невеликої кількості отримувачів або разове надсилання персональних повідомлень електронною поштою. Повідомлення електронною поштою можуть фільтруватися та потрапляти до спаму в пошті отримувача, тож у разі не отримання первинної відповіді треба мати альтернативний план відстеження таких листів. Додатково для членів А.А., які продовжують підтримувати персональні контакти, надається ефективний шлях для взаємодії з професіоналами і суспільством – користування веб-сайтом Ради Загального Обслуговування А.А. (G.S.O. A.A. website, aa.org).
ПРОМОВЕЦЬ ОНЛАЙН
Члени суспільства повідомляють, що аудіо файли з розповіданнями про А.А. все більше розповсюджуються в Інтернеті. Якщо член А.А. заперечує публічне поширення своєї історії, то слід звернутися до веб-майстра сайту та вимагати її видалення.
Багато членів товариства були задоволені результатом за умови дотримання порад на сайті обслуговування G.S.O., наданих для промовців на заходах А.А.., а саме – Рекомендації членам А.А. для конференцій, з’їздів та зустрічей:
Досвід показує, що найкраще заохочувати промовців не вживати імен повністю та не ідентифікувати треті сторони за повними назвами під час промови. Сила наших Традицій Анонімності зміцнюється промовцями, які не вживають своїх прізвищ, та відео/аудіозаписами компаній, чиї етикетки та каталоги не ідентифікують промовців шляхом оприлюднення прізвищ, посад, праці для Обслуговування або описів такої праці.
Крім того, під час запису для майбутнього представлення на публчному веб-сайті деякI члени А.А. можуть вирішити не включати в промову інші деталі свого життя, щоб виключити можливість ідентифікації цієї особи або членів сім’ї.
Нещодавно довірені особи Комітету публічної інформації направили вимогу, щоб Рада Загального Обслуговування А.А. звернулася до компаній, які створюють записи промов, із метою нагадати їм про Традиції Анонімності А.А. на рівні суспільства і запросити їх до співпраці.
ЗБОРИ ТА ГРУПИ А.А. ОНЛАЙН
Збори та групи А.А. онлайн є автономними так само, як і звичайні збори членів А.А. Через відсутність центрального географічного розташування збори та групи А.А. онлайн не є безпосередньою частиною структури обслуговування у США і Канаді. Членів суспільства А.А. закликають до участі в Обслуговуванні там, де вони живуть, і рекомендують їм брати участь у рішеннях місцевої групової свідомості. Крім того, деякі конференції та групи А.А. онлайн включають ділові збори та збирають внески згідно Сьомої Традиції.
ПОТОКОВЕ МОВЛЕННЯ В ІНТЕРНЕТІ ТА КОНФЕРЕНЦІЇ В МЕРЕЖІ
У кожного члена А.А. є різного рівня досвід використання комп’ютерів, електронної пошти та Інтернету. Важливо пам’ятати, що не всі члени А.А. мають комп’ютери і не всі з тих, хто має до них доступ, впевнено користуються цією технологією. Деякі люди саме зараз створюють свій перший обліковий запис, в той час як інші обговорюють такі речі як «потокове мовлення в Інтернеті», «технологія телеконференцій» та «мережева конференція».
Оскільки ці теми є відносно новими, G.S.O. й досі збирає загальний досвід. Один район повідомив, що вони обмірковують застосування потокового мовлення в Інтернеті та/або телеконференції/мережевої технології, щоб представники Загального Обслуговування (G.S.R.) мали можливість брати участь у місцевих зборах без подорожування до місця зборів. Вони розглядають декілька варіантів: відео і аудіо конференцію; тільки аудіо конференцію; повноцінне однонаправлене відео і аудіо зі супроводжуючим текстом.
Географічно віддалені члени А.А. мають можливість брати участь у щотижневих зборах завдяки зусиллям місцевих комітетів А.А., які спрямовані на встановлення зв’язку з ними шляхом відеоконференції. З’їзди товариства А.А. також використовували Інтернет з метою в реальному часі представити частини свої програм членам товариства, які знаходяться на значній відстані.
Існує можливість використання багатьох технологічних варіантів та, ймовірно, ще більше розробляються щодня. Проте, як уже зазначено, важливо уникнути випадків, коли темпи технологічного розвитку штовхають комітет до прийняття швидкого рішення на відміну від добре зваженого та орієнтованого на А.А. рішення. Безумовно, всі рішення повинні включати уважний розгляд усіх ситуацій, коли анонімність члена А.А. на публічному рівні може бути під загрозою.
НЕОБХІДНО ВИКОРИСТАТИ МІСЦЕВИЙ ЗАГАЛЬНИЙ ДОСВІД
Місцеві потреби та досвід А.А. визначатиме, як будуть розвиватися взаємозв’язки впродовж цих часів формування електронної ери. Якщо у Вас виникатимуть запитання чи Ви побажаєте повідомити про досвід розробки веб-сайту Вашого комітету, просимо звертатися до G.S.O. за адресою:
Офіс Загального Обслуговування (General Service Office) P.O. Box 459 Grand Central Station
New York, NY 10163 Номер телефону: (212) 870-3400www.aa.org